Agențiile Google Ads știu totul despre cele mai comune probleme – atât când vine vorba de campanii, cât și de modul în care acestea sunt setate. Adevărul este că există destul de mulți administratori sau antreprenori care decid să se ocupe personal de promovarea prin Google Ads.
Desigur, acest lucru nu este neapărat o greșeală. Erorile și greșelile apar, în schimb, atunci când afacerea se dezvoltă și apar alte nevoi privind campaniile Google Ads – organizare mai bună, campanii mai complexe, strategii diverse etc.
Iată, așadar, câteva erori comune pe care le vei întâlni și care pot fi rezolvate cu ușurință de o agenție Google Ads cu experiență!
Erori privind structura și organizarea campaniilor
În acest caz, te poți confrunta cu grupuri de Ads lipsite de organizare – mai exact, prea multe cuvinte cheie irelevante, care afectează în mod direct și semnificativ performanța campaniei. O agenție Google Ads poate restructura grupurile respective pentru a fi mult mai bine segmentate, implicit relevante pentru afacerea ta – și pentru utilizatori.
O altă eroare ar mai fi prezența unui singur Ad per grup, aspect care limitează considerabil posibilitățile de testare a unei campanii. Agențiile specializate pot crea mai multe RSA-uri (responsive search ads) pentru a testa mai multe elemente și determina care combinație produce cele mai bune rezultate.
Erori privind cuvintele cheie
Fără doar și poate, cuvintele cheie trebuie alese cu foarte mare atenție. În foarte multe cazuri, se aleg cuvinte cheie cu un sens prea general, care aduc multe clickuri irelevante. O agenție Google Ads rezolvă acest lucru, alegând cuvinte cheie exacte sau care să se potrivească anumitor căutări realizate de utilizatori – targetare mai bună, cu alte cuvinte.
Tototadă, se pune și problema cuvintelor cheie negative. Lipsa acestora poate aduce clickuri de la utilizatori care nu sunt nicidecum potențiali clienți. Agenția ta poate identifica aceste cuvinte și apoi le poate utiliza în campanii pentru a separa traficul nedorit de cel care va realiza conversii.
Erori privind targetarea
Când vine vorba de targeting, acest aspect poate fi realizat în mod precar, în special în ceea ce privește locația. Totodată, poate exista audience mismatch – anume campaniile sunt targetate greșit, ajungând la un alt public țintă decât cel definit sau dorit de afacerea ta.
O agenție Google Ads cu experiență poate garanta faptul că Ad-urile afacerii tale sunt văzute doar de persoanele dintr-o anumită locație, dar mai ales de persoanele care rezonează cel mai bine cu afacerea ta și cu serviciile sau produsele pe care le vinzi – interese, comportament și aspecte demografice, toate sunt luate în calcul!
Desigur, există și erori legate de reclame respinse de către Google sau de reclame care trimit către landing pages care nu funcționează corespunzător. O agenție Google Ads profesionistă, precum The Markers, se poate ocupa de aceste probleme și erori într-un timp record, dar mai ales poate optimiza campaniile Google Ads pentru ca fiecare reclamă și fiecare click să aibă un potențial maxim pentru afacerea ta și implicit, numărul final de conversii!
Vrei să-ți dezvolți afacerea? Contactază specialiștii în Google Ads ai agenției The Markers și fă următorul pas către îndeplinirea visului tău antreprenorial!